makes you high

Friday, November 24, 2006

SLM CNM NBR TŞKR

Boş geçirdiğim bir cuma günü, Youtube'da eskiden beri sevdiğim nostaljik müzik videolarını izlerken, bu klipleri blogumda konsept dışına çıkmadan nasıl paylaşabileceğimi düşünüyordum ki kendi konseptimi başka bir yerde yaratmaya karar verdim. Bundan böyle, burada benim en sevdiğim şarkıların pek sevdiğim klipleri olacak. Böylece hem ben Youtube'da oradan oraya atlamaktan kurtulup, sevdiğim klipleri elimin altında bulundurabileceğim; hem de böyle eşle dostla paylaşabileceğim filan.

Enjoy it.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sevgili jelatin çiçek,

dünya müzik endüstrisinin gelişimine ve kültür mirasının korunmasına yaptığın bu katkında, umarım genç yeteneklere verdiğin kadar duayenlere de yer verirsin.

ve yine umarım en yakın zamanda benim vidyolarımı da eklersin canım..

öptüm
kib

ps:
şimdi çıkıp: "ama beyle youtube da ordan oraya atlamamak için bilog açacağına, mesela youtube un "favorilerime ekle" fasilitiseini kullansaydın ya jelatin çiçek.. hı?"

diyecek arkadaşlara da peşinen "beğenmeyen okumaz!" diyorum.
hepinizi çok seviyorum.

7:00 AM  
Blogger jelatin said...

Şerefsizim aklıma gelmişti! Yani favorilere eklemek. Ancak o zaman bu sevgimi cümle âleme teşhir edemezdim. Bence bu işten sıkılıncaya kadar böylesi çok daha eğlenceli Murat Abi!

PS: Blogumun açılış kutlamasında senden bir adet 1.28 rica ediyorum. ;)

7:07 AM  

Post a Comment

<< Home

free hit counter code