makes you high

Friday, November 24, 2006

BRITNEY SPEARS - SLAVE 4 YOU

Öyleyse bu blogun açılmasına vesile olan klip/şarkı ile bloglamaya başlayayım. Bir Britney Spears klibini yıllardır aynı zevkle izlediğimi söylemem gözünüzde canlandırdığınız kısmi Jelatin imajını zedeler mi bilmiyorum ama bu klibin Britney'in müzik hayatında yaptığı en iyi iş olduğunu cümle âleme duyurmak istiyorum. O deri pantolondan bende de var.

BRITNEY'İNKİ GİBİ BİR GÖBEĞE SAHİP OLMAK ARTIK HAYAL DEĞİL!
Yazıya koment yazan ilk şanslı kişiye Abfleks karın düzleştiricisi veriyorum. Terli görünüm için de CansınBeybi'nin sprey jellerinden öneriyorum.

Enjoy it.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bu kızcağızı daha 16-17'lerindeyken you drive me crazysiyle izleyip her ne kadar dediklerinden bir şey anlamasak da sevmiştik ergenliğimizde. sonra biz büyüdük ve kirlendi dünya.

bu arada baklava desen göbekli biri olarak ne abfleks karın düzleştiriciye, ne de NESTFİT'e ihtiyacım var. mümkünse başka bir hediyeyle değiştirebilir misiniz?

7:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

ok, orhan s. aradan çekilsin ve hediye bana gelsinnnnnnnn :) canımsın jelatin!

7:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

yillar once bu klip ilk ciktiginda ben tombul bi cocuktum... delicesine zayiflama arzusundaydim, manyak gibi spor yapiyodum, britney'nin bu imaji da dewamli beni drive eden seydi... bi de giselle bundchen... neyse sonuc bi yeme bozuklugu vakasi, 4 yil cabaladim, 1.5 yildir temizim (yani saglikli kilodayim)... ne gunlerdi be...

2:10 PM  
Blogger jelatin said...

Orhan Abi, blogumuzun arkasında yazan ama fontların küçüklüğünden dolayı okunamayan kampanya şartlarına göre, promosyonumuzun başka hediyelerle değiştirilmesi talep dahi edilemez. Yine de al be Orhan Abi be! Birisine hediye edersin.

Daria, e senin istediğin Abfleks olsun ayol! İki tane vereyim hatta. Birini komşuya verirsin.

ipq, bu güzel cuma akşamı Efes Blues'a gitmeyen birileriyle karşılaşmak ne büyük mutluluk matmazel!

3:18 PM  
Blogger daphnevega said...

Bir cuma akşamı dışardan gelmiş olarak yazılmış bir commenttir. Biralardan sonra en çok abfleksi hakeden benimdir. İlk comment olmasa da benim hakkımdır! :)

4:17 PM  
Blogger jelatin said...

Yoksa Efes Blues mu?

4:26 PM  
Blogger daphnevega said...

Yok Efes Blues değil. Blues çok sevmem ben. Overall'a gitmiştim ama karaoke değil. Liseden arkadaşlarım çalıyor cuma akşamları. Güzel oluyor. Tavsiye ederim.

2:17 AM  
Blogger jelatin said...

Aa karaokeye de bayılırım, liseli gruplara da. Ben de gidicem.

2:22 AM  
Blogger daphnevega said...

Komisyon alıyorum ben ordan :):) Çok mutlu oldum onları gördüğüme. Artık pek liseli grup sayılmazlar ama liseden beri birlikteler 7 senelik bi grup. Giderken haber ver VIP yaptıralım seni:):)

5:24 AM  

Post a Comment

<< Home

free hit counter code