makes you high

Wednesday, November 29, 2006

NATALIE IMBRUGLIA - TORN

Şöyle bir şeydi:

Eleni & ben & Gülsun, dünyanın en şanslı yoncasının 3 yaprağıydık ve bizim yazlığın çimenlerinde oturmaktaydık. Bir akşamüzeri ben onlara bu şarkının sözlerini ezberlettim. Onlar iyi birer kız olup, akşam yemeği arasında şarkıyı bizzat indirerek pratik yaptılar. Akşam yemeği sonrası dudaklarında meyveli parlatıcılar ve beraberlerinde getirdikleri meyve esanslarıyla, 3'lü konserimiz için fazlasıyla hazırdılar.

Benim mi? Benim üzerimde çilekli tişörtüm vardı.

***

Biz neden bir karaoke barda bu şarkıyı söylemiyoruz?

I don't care, I have no luck.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

98 senesiydi...18 yaşımdaydım.. ahhh ahh.. ne aşklar..ne acılar...
artık üniversiteliydik ve mutlaka bir sevgilimiz olmalıydı...

8:09 AM  
Blogger si-men said...

21 yaşındayım ya biraz geri giderek sayalım, ufff çok olmuş ,entel kuzenim ilk aşık olduğunu söylemişti klibe,küçüğüz ya anlamadık bu kadar bağlayan ne var,deliler gibi bir kadın ortalıkta tepiniyor. büyüdük, bigün televizyonda klibe denk geldim evet dedim biliyorum bir yerlerden. seviyorum bu klibi,anılarımla beraber. mel iyi ki varsın =)

9:19 PM  
Blogger Smart Learning Hub said...

ben de 18 imdeydim, lise sonda universite sinavlarina bir ay kala cildirmak uzereyken, belediye vericisinden number1 tv'yi yayinlamaya basladiklari donemdi. klipleri bu sekilde yorumlayan web sayfani begendim. link vermek istiyorum, ben de bir muzik sayfasi acip sevdigim kipleri koydum ama yorum yazmak aklima gelmemisti. gayet hos olmus.

9:24 AM  

Post a Comment

<< Home

free hit counter code